Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne kliimamuutustega kohanemise kohta Euroopa Liidus
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 18:09:45 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Klaus-Heiner Lehne juhtimisel koostatud eriaruanne 15/2024 „Kliimamuutustega 
kohanemine ELis – tegevus ei suuda ambitsioonidega sammu pidada“.

Audiitorid hoiatavad ohu eest, et ELi kohanemispoliitika ei suuda 
kliimamuutustega sammu pidada. Äärmuslikke kliimanähtusi, nagu kuumalaineid, 
põuda ja üleujutusi esineb sagedamini ja need on varasemast rängemad. Lisaks 
on neil majanduslikud tagajärjed. Audiitorite sõnul on ELil kliimamuutustega 
tegelemiseks asjakohane raamistik, kuid probleeme on kohanemismeetmete 
rakendamisega.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-15>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .